Fă-ți buletin în OTOPENI
- Documente necesare:
cerere pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței |
|
actul de identitate vechi al solicitantului |
original |
certificatul de naștere și certificatul de căsătorie (dacă e cazul) |
original și copie |
certificatul de naștere al copiilor cu vârstă mai mică de 14 ani (dacă e cazul) |
original și copie |
documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu |
original și copie |
certificat de divorț |
dacă este cazul |
- Procedura:
Situația 1
Dacă solicitantul nu este proprietarul imobilului, este necesară declarația scrisă a găzduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezența lucrătorului de evidență a persoanelor.
Situația 2
În situația în care găzduitorul nu se poate prezenta la serviciul de evidență a persoanelor, declarația poate fi dată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în prezența polițistului de la postul de poliție, pentru mediu rural.
Link-uri descărcare documente:
- Program Evidența populației:
Luni
9:00 – 13:30
PRIMIRI/ELIBERĂRI ACTE
Marți
12:00 – 18:30
PRIMIRI/ELIBERĂRI ACTE
Miercuri
9:00 – 13:30
PRIMIRI/ELIBERĂRI ACTE
Joi
9:00 – 13:30
PRIMIRI/ELIBERĂRI ACTE
Vineri
9:00 – 14:00
ELIBERĂRI ACTE